2008. december 25., csütörtök

Garnéla


Most aztán végképp más tollával ékeskedem: sem az ételt, sem a fotót nem én csináltam. Ali főzte Szenteste a garnélát tejszínes szószban, ami számomra a vacsora fénypontja volt. Olyan csodálatosra sikeredett, hogy elvette a józan eszemet: azonnal nekiestem, így elfelejtettem lefényképezni. Kizárólag a hiteles dokumentálás miatt megígérte, hogy újra megfőzi nekem, hogy le tudjam fényképezni...
Addig is átmenetileg ezzel a lopott fotóval illusztrálom ezt a receptet.
Vajon megpárolunk egy csokornyi újhagymát és néhány gerezd zúzott fokhagymát. Megsütjük benne a rákokat is, amiket aztán átmenetileg kiveszünk. A hagymához száraz pezsgőt vagy fehérbort öntünk, és lassan elpároljuk. Tejszínt csurgatunk bele és ezzel is összerottyantjuk. Visszatesszük bele a rákocskákat, és petrezselymet szórunk rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése