2010. június 26., szombat

Zöldfűszeres-szezámmagos bundában sült tőkehal


A halszeleteket enyhén besóztam, majd hagyományos módon bepaníroztam. Hagyományos módon csupán azt értem, hogy liszt-tojás-prézli sorrendben, nem hagyományos viszont abban az értelemben, hogy a panírt jelentősen felhoztam.... A tojásba sót, két gerezd zúzott fokhagymát, egy nagy marék felaprított zsályát és kerti oregánót kevertem - mindkettővel rendesen tele van a kertem - , a zsemlemorzsához pedig fele-fele arányban szezámmagot kevertem. Ettől még ropogósabb lesz a panír.
Grillezett paprikasalátával és citromos, fokhagymás, snidlinges majonézzel ettük.
(Utóirat: Bár leveldulán keresztül fényképeztem a tálat - csak mert olyan gyönyörű színe van - azért azt senk ne gondolja, hogy a tányérra díszítésnek is levendulát tettem. Nem, nem, az a másik lila virág a tányéron, az bizony a kerti zsálya virága! Én nem is tudtam eddig, hogy ilyen virágja van a zsályának. Nagyon szép!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése