2010. június 22., kedd

Indiai zöldborsós csirke




Bár a többi indiai ihletésű étel sem konkrétan az "Egy falat India" című szakácskönyv receptje alapján készült, noha az adta az ihletet, ezt az ételt végképp a könyv több receptjéből összeollózva nagyjából én találtam ki. Ezt nem azért mondom, mintha különösebben büszke lennék rá, hanem csak azért, hogy ne keressétek az étel leírását sem a könyvben, sem a neten, mert nincs is. Mint oly gyakran, valójában ez is csak egy improvizáció. Leginkább a Kerala elnevezésű ételhez hasonlít.

Szóval így csináltam:
Megpirítottam a kifilézett, ámde bőrösen hagyott csirkecomb darabkákat (hat db egész comb). Kivettem őket, és a kisült (nem kevés!) zsírjából kicsit leöntöttem, a maradékon megpároltam egy hatalmas fej hagymát és négy gerezd fokhagymát, valamint egy kis darabka reszelt gyömbért. Aztán visszatettem a húsokat, és még curryporral, szétmorzsolt római köménnyel, korianderrel, sóval és borssal ízesítettem a csirkét, hozzákevertem kb két evőkanálnyi paradicsompürét, fél evőkanál szójaszószt, és felöntöttem egy kevés alaplével. Amikor félig megpuhult, beleszórtam a borsót, és készre főztem az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése