2010. május 15., szombat

Szemcsés túró pirított szalonnával


Tegnap este borkóstolóra mentünk. Előtte mindig szoktunk itthon enni pár falatot, hogy ne nyomjunk be... annyira. Ezért csináltam ezeket a kencéket, melyekből láthatóan nem sajnáltam a zsírt. Szabad gyökök lekötése ugyebár....
Az itthon lévő alapanyagokból próbáltam összebarkácsolni a krémeket. Volt egy maréknyi szemcsés túró és bacon, ebből kéne kihozni valamit. Vajon milyen lehet ez a párosítás? Nem voltam biztos az eredmény sikerében, végül aztán megízleltem és elégedetten nyammogtam. Ismerősnek tűnt az íz: Hát persze! Hiszen hosszas fejtörés után feltaláltam a túróscsuszát! :)
Kisütöttem az apró kockákra vágott bacont, a pörcöket aztán belekevertem a szemcsés túróba, egy gerezd fokhagymával, pici sóval és borssal ízesítettem.
Jól csúszott rá a bor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése