2010. május 15., szombat

Kolbászkrém


Mindig is értelmezhetetlen dolognak találtam a kolbászkrémet. Minek pépesíteni azt, ami úgy jó, ahogy van? Már ha valóban úgy jó, ahogy van... Bóti kóbásznál ugyanis sose lehet tudni, mit kap az ember. Hát amit most kaptam, az nem volt éppen túl jó, kolbászként legalábbis élvezhetetlen volt.
Amikor ilyen esetben gyárt kolbászkrémet az ember - hogy tudniillik feljavítsa ami alapból nem jó - a fűszerezést mérlegelni kell, hogy vajon mi hiányozhat az alapkolbászból. Én úgy ítéltem meg, hogy ebből egy kis fokhagyma és só.
Feldaraboltam hát a kolbászt és aprítógépbe tettem, addig zúztam, amíg krémes állagú lett. Ekkor belekevertem egy jó evőkanálnyi vajat, egy kis gerezd fokhagymát és némi sót, és ezekkel együtt készre kevertem. Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése