2009. március 26., csütörtök

Munkaebéd


Az előző bejegyzésen felbátorodva rájöttem, hogy dehiszen miért is ne főzhetnék saját magamnak is ebédet? Így aztán körülnéztem, hogy mi lelhető fel itthon, és ebből alakult a VALÓBAN tíz perc alatt elkészülő nevesincs étel.
Wokban felforrósítottam egy kevés mogyoróolajat, és rádobtam a csíkokra szelt filézett csirkemellet. Aztán káposztacsíkokat és pritamin paprikát hajigáltam a wokba, valamint az előzőleg beáztatott júdásfüle gombát, és ezekkel tovább pirítottam a csirkét még négy gerezd felszeletelt fokhagymával együtt. Rogan Josh curry pasztát kevertem hozzá (ez készen kapható, a Patakis cég kiváló terméke) és némi szójaszószt, majd a legvégén hosszú csíkokra vágott póréhagymával és durvára tört mogyoróval szórtam meg. Végül letelepedtem a dolgozóasztalomhoz, és mielőtt befaltam, elkattintottam ezt a mesterkélt képet:). (Ha az "illetékesek" is olvassák, ne féljenek: nem ettem le a képemet! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése