2009. március 26., csütörtök

Csuppa-csupppa joghurt


Olyan rossz, hogy általában csak vacsorára főzök (végtére is kinek főzzek ebédet, ha senki sincs itthon??), így megfelelő fény híján csak ilyen unalmas fotókat tudok készíteni.... Na talán majd nyáron, amikor még este nyolckor is világos van! :)
Az esti vacsora a joghurt jegyében telt. Nálam nagyon fontos szempont, hogy a hétköznapokon pikk-pakk elkészüljön egy étel. Szerintem aki összeszedett, ezt a kaját simán össze tudja dobni fél óra alatt, én tegnap eléggé szét voltam esve, így beletelt másfél órába is.

Két filézett csirkemellet vékonyra szeleteltem, és a joghurtos pácba mártogattam. (Legjobb, ha a sütés előtt fél nappal már érlelődik a csibe a pácban, de frissen elkészítve is ízes.) A pácot két doboz joghurtból, az Anna által hozott csodafinom orosz fűszerkeverékből, curryporból, chiliszószból és jó sok fokhagymából készítettem. A titkos orosz fűszerkeverék összetétele ismeretlen számomra, szagolgatás és kóstolgatás után analizálgatva szerintem római kömény és kömény képezheti a mix alapját, de érzek benne kakukkfüvet és durvára őrölt borsot, pici chilit.. és ki tudja még micsodát.
Grillező serpenyőben aztán pár perc alatt megsütöttem a húsokat.
A szépséges színes körethez külön-külön megpároltam zöldségpárolóban a brokkolit illetve a vastagra karikázott répát, a céklát pedig sós vízben félpuhára főztem és rósejbni-méretű hasábokra vágtam. Mindegyik zöldséget csak épphogy, kicsit már puhára, de még roppanósra főztem, és hidegen tálaltam a hús mellé fokhagymás-zöldhagymás joghurtöntettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése