2011. június 3., péntek

Peti citromtortája

Peti az utóbbi időben ötösökkel roskadozva jön haza a suliból. Ezen én annyira meg vagyok hatódva, hogy megígértem neki, hogy a jó jegyekért jár mindig valami finomság. Citromtortát kívánt, de mivel nem értem rá megcsinálni, hát szegény magának csinálta meg a saját jutalmát. Olyan egyszerű, hogy még egy gyerek is meg tudja csinálni, Peti így csinálta, íme:

A kész, boltban vásárolt (bocs :)) tortalapot háromfelé vágta, és elkészítette a tölteléket:

500 gr mascarponéhoz hozzákeverte 2 citrom levét, egy lereszelt héját és két zacskó vanílisáscukrot. Jól összekeverte és megkente vele a tortát :).

3 megjegyzés:

  1. Ez tényleg egyszerű:)Ami még ilyen finom és könnyű, az a citromos álom krémje. Én egy 450grammos 20%-os tejfölt veszek alapul és egy fél literes dobozos tejszínt. ( a frisset nem tudom keményre felverni) Abba két citrom leve és egynek a reszelt héja(de lehet bele más gyümölcspépet is keverni). Cukorból pedig 3-5 evőkanál. A tejfölt kell elkeverni a cukorral, majd bele a gyümölcs végül a felvert hab. Tortakrémnek használom, valami csoda. Citromos álom néven van a neten több helyen az eredeti. Érdemes kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Kipróbáltuk.
    Nagyon finom!!! Ügyes vagy, Peti! :)
    Bori

    VálaszTörlés