2010. augusztus 30., hétfő

Szilva, szilva, szilva...


Szilva a hímzésen, szilva a tányéron, és szilva a sütiben...
Amilyen ritkán szánom rá magam a sütésre, manapság olyan sűrűn érzek erre késztetést. Úgy látszik, öregszem. Mindenesetre csakis baromi egyszerű, hülyebiztos sütireceptek jöhetnek szóba.
Ezt a szilvás sütit Kinga remekműve ihlette, ami bár másképpen készült, de az eredmény (mármint az enyém) az övéhez hasonlóan finom lett.
Én így csináltam:
30 dkg cukrot, ugyanennyi lisztet, 3 tojást, egy deci étolajat, egy csomag vaníliáscukrot, egy pohár tejfölt, fél csomag sütőport jól összekutyultam, és egy kivajazott, zsemlemorzsával megszórt tepsibe kentem a masszát. belenyomogattam egy kiló megtisztított, felezett szilvát (nem túl érett szilvát, különben szottyos lesz), az egészet bőven megszórtam fahéjas cukorral, és lassan megsütöttem.

2 megjegyzés:

  1. Jajj. 30 dkg, ugye? :)

    VálaszTörlés
  2. Bernadett, természetesen igen! Már javítottam is!
    köszönöm, hogy szóltál! :)

    VálaszTörlés