2010. április 24., szombat

Atlétikaverseny és Critical Mass



Hogy hogy jön ez ide???
Hát úgy, hogy arra a következtetésre jutottam, hogy talán érdemes néha elcsavarognom....
Mire kétnapi csavargásomból hazakullogtam ugyanis, az a látvány fogadott, hogy a férjem önfeledten főz. Ezt már szeretem ..... :)
Az úgy volt, hogy tegnap este buliba mentem. (Mondhatni belecsaptam a lecsóba. Ha már "gasztroblog"...)
Tulajdonképpen valamiféle évfolyamtalálkozó volt, ahová Alinak nem volt kedve jönni. És aztán lekéstem az utolsó vonatot, így a Boriéknál kellett aludnom... :)
Na és ha már ott aludtam, hát ott is ragadtam. És akkor már mér' ne menjünk együtt a Critical Mass-ra? Hát elmentünk.
Ami egyrészt nagyon jó élmény volt nekem (először voltam), másrészt nagy csalódás is: én azt hittem, ez egy jóízű (ugyeugye, hogy próbálok gasztro-jelzőket belecsempészni a cseppet sem témába vágó bejegyzésbe?) együtt-bringázás lesz, de nem az volt. Annyira sokan voltunk, hogy a táv nagy részében nem lehetett tekerni, inkább csak együtt-biciklitolás volt, az meg nem olyan izgi szerintem .... :/
Úgyhogy, amikor leszálltam itthon a biciklivel a vonatról, még kilóméter-hiányom volt, és elmentem még bringázni. Végre egyedül!!! :)
Mindeközben szegény Ali Peti atlétikaversenyén szívott. Bár, ha jól megnézzük a mellékelt képet (mármint nem a kajásat), jól láthatjuk, hogy talált elfoglaltságot.... :)

Na és ezt főzte nekem a drágaságom.
Karajszeletek mindkét oldalát megborsozta, majd kisütötte. A hússzeletek megmaradt olaján hagymát pirított szép lassacskán,aztán fokhagymát,
majd rádobta a gombát. Amikor levet eresztett, tejfölt és tejszínt kevert hozzá, amibe tárkonyt és majorannát szórt. Itt jegyezném meg, hogy a tárkony Ali ötlete volt! Zseniális!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése