2013. július 9., kedd

Finom szendvicskrém - maradék sültcsirkéből



Van az úgy, hogy megmarad valami finom étel, de már nincs kedvünk hozzá abban a formájában, ahogyan eredetileg készült. Ilyenkor lehet beizzítani a kreativitást, és kitalálni valami recycling felhasználási módot. Én ezt külön élvezem.
Maradékokból szinte bármilyen kenceficét, pástétomfélét össze lehet rittyenteni, csak hogy ne dobjunk ki semmit. Nagyon finom dolgokat lehet kitalálni, a lényeg a fűszerezésben rejlik, mint mindig, ugyebár :).

Két sült csirkecombot lefiléztem, a húst aprítógépben  pépesre zúztam. Egy fej nagyon finomra vágott hagymát tettem hozzá, és egy-két kanálnyi nem zsíros tejfölt, annyit, amennyit fölvesz. Sóval, borssal, és nagyon kevés mozsárban őrölt korianderrel és még annál is kevesebb római köménnyel ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése